fredag 11 juli 2014

Magmassage

Lille D lade sig tvärs över min mage, på rygg typ i brygga och började sparkas mot soffkanten så att han gungande fram och tillbaka. Blev ett riktigt gung i det hela. Flyttar på ungen då det inte var så behagligt. Han lägger då huvudet på magen och *bam* Lille D flyger upp och tittar förvånat på magen. Pekar och babblar till. Hahaha syskonbråk redan! Lille D fick nämligen en välriktad spark som var så kraftig att hela magen puktade ut på stället och sen skvalpade runt. Tre sådanna fick jag uppleva tills det blev lungt igen.

Inte har jag minnen av sådana kraftiga sparkar i v 20? Men ja... inte mobbade jag magen så heller då.

Tjöt nästan av skratt efteråt. Min lilla älsklings förvånade min och lilla hjärtats försvar i magen. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar