tisdag 8 juli 2014

V 20. (19+1)

Jag har en riktig stökunge i magen. Har sedan ca 1 v. Tillbaka kännt av hnm dagligen och nu bara i ngr dagar väldigt mycket flera gånger om dagen.

Nu på morgonen såg jag de första småpuffarna utanpå magen :)

Har definitivt kunnat njuta mer av denna grav hitills. Med lille D lyssnade vi slaviskt på hjärtat en gång i veckan. Jag blev orolig om jag inte kände en buff trots att det var tidigt. Nu har jag inte känt av samma behov. Väldigt skönt! 

Längtar till semestern nu. 4v. Kvar! Igår var det slitsamt. Mycket på akuten, hade hand om inläggningstelefonen...kollegor som ställde tusen frågor och behövde hjälp. Plus egna pt... det är mer än vad min gravhjärna klarar av just nu känner jag.

Kom hem tog lite yoghurt och somnade i makens famn på soffan :)

Ska nu iväg till jobb igen. Men imorgon blir det mys hemma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar