onsdag 22 juli 2015

Myshörnan

Nu har vi förbättrat killarnas myshörna ute på balkongen. Den har även fått en uvfilt som går att haka av vid mindre soliga tillfällen. Så kan de titta ut på gården :)

Alltså... det ska bli så skönt när en blir av med försäkringskassan. Orkar inte skriva om det. Men trött är jag på dem! Sällan det funkar om en gör en liten ändring.
Kort och gott, det har gått ca 40 dagar sedan ansökan och den har fortfarande inte gått igenom. Detta för att maken har ansökt om ändring av inkomst. På grund av detta så låser de min ansökan om dubbeldagar trots att vi gör två separata ansökningar med separat inkomst. Nope, inte förrän makens ansökan är klar kommer de att ge mig pengar för mina dubbeldagar trots att min ansökan är klanderfri. Trött på systemet! Tur att vi har pengar sparade så att det inte förstör vår semester. Vill ju inte sitta låst på grund av deras sega system!

Ska idag testa att göra lite fler grötklämmisar men på lite persika, banan och äpple.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar