torsdag 5 december 2013

Nattpasset

Då förra natten endast gav 3h sömn för mig och 1h för maken så fick jag sova då maken kom hem  från sin  obligatoriska skoldag.

Själv var jag hos dr idag med lillen. Så länge han blir bättre på kall luft och ibte blir blå eller har svår andning så finns inget att göra mer än att härda ut.
Troligt är det ärftlig från pappan sin... min lilleskrutt.

Jag jobbar natt imorgon så nu sitter kag här framför tvn inlindad i filtar, med balkongdörren öppen och en liten djupt sovandes i famnen. Skickade maken i säng. Hn behöver ta hand om lillen imorgon natt då jag inte är hemma.

Har höjt huvudändan...men det hjälper inte!  Det enda som funkar längre än 10 min är sittandes i famn. Annars blir han igentäppt och får panik.
Så här sitter vi.
Min älskade pärla!! Mamma älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Tappra du! Låter inte alls kul det där :( men vad gör man inte för de små? Hoppas verkligen det ger med sig snart, både för lille Ds och er skull! Kram på er.

    SvaraRadera