måndag 24 mars 2014

Bim -2

Idag slapp jag illamåendet i alla fall. Förvisso smällde jag i mig en macka innan läggdags och åt frukost tidigt då lillherren väckte mig kl 6. Dålig trend! :/ nu får han allt börja sova bättre!

Om detta håller sig kommer inte detta att pratas mer än på bloggen och med de som läser. Men jag kommer inte öppet att säga det till ngn. Min pappa fyller 50 år i juni och jag vill att han ska få reda på det då. Om inget drastiskt händer förståss.
Så jag ber de som träffar mig och känner mig mer i vardagen att hålla detta hemligt! Tack!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis och önskar dig all lycka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÖnskaTroHoppas25 mars 2014 kl. 08:57

    Grattis! Tack för att du delar med dig så öppet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D
      Kul att andra kan ta del av mina tankar och även tycka om dem :)

      Radera