fredag 14 mars 2014

Hur känns...

... det efter?

Förutom att jag var lite yrslig och illamående så har jag haft en molande mensvärkliknande smärta. Dels för att de varit där och petat. Dels för att sperma i en viss lösning sprutats in i livmodern.

Fick en liten blödning samma dag som inseminationen och lite mindre brunblandat. Men det hör ju till att de grävt runt.

Har även varit lite småsvullen, uppblåst som en liten ballong. Verkar ha varit en bra ägglossning om jag tolkar symtomen rätt. Men återstår att se! 12d kvar då jag tidigast får testa.

I skrivandets stund försöker jag sova. Men sonen grät hyseriskt i ca 10 min. Så maken kom in med hnm i sovrummet och då vart allt genast bra. Busfröet. Ska se om jag får sova om. Jobbar natt idag och imorrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar