onsdag 12 mars 2014

Insemination

Vanligen innehåller en sats runt 2 mille spermier, jag fick 5 mille.
Som vanligt är det krångligt att komma in i gången. Ont gjorde det, blev yrslig och det ilade smärtfullt... blev nästan svimfärdig. Men nu är det över och nu kan vi bara vänta de 2 långa veckorna.

Kännet mig nu mör och helt slut. Livmodern är lite gnällig på mig...har varit lite elak mot den genom att låta en dr gräva med en liten kateterslang... men ah... det är över och jag kan bara slppna av nu. Slippa sprutor och allt... förhoppningsvis för gott!!

Tack underbara M som passade lille D utanför medan jag inseminerades. Kände mig lugn och trygg genom att ha dig där. Veta att ngn fin och pålitlig satt där ute med min son för att jag inte skulle känna stress... stort TACK!!

Maken satt i ett obl seminarium och kunde inte vara med. Vilket han var ledsen över. Men vad gör man?

Fick en fin eftermiddag med min vännina!!  Känns i benen nu.  Knatat runt ordentligt idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar