söndag 23 mars 2014

Detta är inte ok!

Var och tränade... fick dra ner på farten totalt. Svettades som en gnu på lättaste motståndet och jag mådde apilla! Fick avbryta ngr gånger. Dricka ordentligt innan jag kunde fortsätta.

Inte ok! Jag som just kommit igång med träningen och var supernöjd med det. Vill fortsätta också... vill inte bli ett fläskberg!
Men fy vad irriterande.

Imorse vaknade jag dessutom med sådan illamående att jag flög upp ur sängen och tryckte i mig ett rån.
Men herregud! De säger att andra barnet så kommer allt snabbare... men så illa var det inte ens med lille D. Och inte så här tidigt med illamående. Mådde väl lite illa till och från i v. 8-9 typ...

Inte ok! Nu får det allt sluta! Nu!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig!!! Är själv gravid med andra och denna gång var de första veckorna mycket jobbigare. Mådde mer illa, var sjukt trött och humörsvängningarna ska vi inte prata om. Däremot gick det snabbare över. Tror nog att det beror på att man inte får samma vila som första gången nu när man har en 10 månaders att ta hand om. Men lite tröst, är i v25 nu och mår toppen!
    Håller tummarna att strecket blir starkare och starkare!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er graviditet!!! Ni vill också ha tätt :)

    Om det går vägen så får jag hoppas på att det går över snabbt. Hua! Kommer annars att gå upp i vikt som tusan. Frukt och rån stillar :)

    ♥♥

    SvaraRadera