söndag 9 mars 2014

Vul3

Har haft en lättare känsla av överstimulering. Och visst är det lite så... flera små blåsor har växt till sig pyttelite och troligt orsakar denna känsla... hade 2 små på 10mm och en på 14 och den sista på 20. Så den på 20 är redo. Ska ta min spruta på 50IE menopure ikväll. Ovitrelle imorgon! Och insimination på onsdag kl 11:45 :)

Det som blev av en glädjande chockande besked var att min slemhinna var riktigt fin. Innan har jag haft max 5,5mm på hormonstimuleringar... på ivf gick den upp mot 8,5 (vill jag minnas) nu var den på 8,8!! Så vid insiminering är den på runt 9mm. Yeay!

Blev lite chockad själv över hur glad jag blev av att kroppen fungerat bra denna gång. Jag kände mig lite som när vi lämnade ivf-kliniken i Huddinge efter äggåterföringen. Hoppas allt går som det ska nu. Vore så skönt att slippa sprutorna helt.  Jag kände igår och sade det till maken att jag är lite less på det här. För en gång skull vill jag vara som alla andra. "NORMAL". Jag har inget problem med sprutorna... men får huvudvärk och illamående av dem varje kväll.
1/3 försök nu... skönt att ha en siffra på det hela så att jag slipper känna att det kommer att vara en oändlig karusell.
Jag är lite less ja... och även om jag mår bättre nu... känner inte pressen... så är detta inte roligt. Jävla sprutor! Fy vad jag inte tycker om er!

Ska nu hem till min älskade lilla familj och ta en mysig promenad i det fina vädret :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar