söndag 22 mars 2015

Barnkalas

Var igår på barnkalas hos min kusin.  Hon har fyra barn, sen var det ytterligare ett barn där och mina killar. Sen 8 vuxna. Ljudnivån  var allt annat än lågt! Lille D var överlycklig ett tag, det fanns ju diverse bilar och bilbanor! ! Men efter 1h började det bli jobbigt för honom. Sedan fick han inte äta i fred då kusinen (i mitt hemland är min kusins barn, mitt barns kusiner) ville leka med honom hela tiden.

MiniD var en solstråle tills även han blev trött. Han blev så övertrött men inte tjurig Tack och lov. Satt mestadels och gnällde och försökte somna men det gick inte.

Hade egentligen gått tidigare, men flickan som firades hade blivit så ledsen så vi stannade tills tårtan var uppäten.

Väl i bilen så däckar mini D och väl hemma så somnar lille D snabbt. Själv däckade jag i soffan. Mini sover från 23-05. Inte hjälpte det! Har känt mig så trött och tagen idag. Det märks på barnen att de inte är på topp de heller så tvn har stått på en hel idag.
Försökte bygga ett legotorn med lille D en stund... slutade med att jag nästan somnade sittandes på golvet! Hehe inte lätt det här alla gångerna!

Maken kom just hem från jobbet och vi ska laga korvstroganoff till middag. Så ska väl ta mig upp ur soffan för att hjälpa till :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar