torsdag 26 mars 2015

Morgonpigg!? Jag!?

18rwe2q °°°`°•`¤○~♤
Ovanstående är lille D som pillar på telefonen medan jag försöker mig på ett inlägg 😁

De senaste dagarna... 3 för att vara exakt hat båda killarna krånglat med sömnen. Mini vill inte ligga i sin vagga och sova, vilket medför att jag får ont i ryggen och axlar. Och lille D har fått för sig att gå upp kl 5! Jag är så Slut! !! Maken tar lille D en stund på morgonen, men sen måste han iväg till jobbet... fy!! Jag är ingen morgonpigg person precis.

Igår var en väninna på besök med sin 6 mån lilla E. Var enormt mysigt att ha dem här :) på kvällen bjöd jag spontant in mina föräldrar och bror på middag. Han fyllde 26 år! Min lillebror är inte så liten längre :)
Satt sen på kvällen  när lille D somnat, mini fick titta på, och spelade en ny version av vårt favoritbarnspel. Mario party 10.

Juste en viktig händelse! Mini blev 4 månader igår. Det bjöds på mango, banan och päronpure. 1/4 sked...knappt det. Han högg mot skeden andra gången för att få i sig det som var kvar av det lilla och satt sedan och smaskade länge. Till middag såg han lagom sur ut och smaskade för fullt trots att han precis ammat. Tror ungen vill ha mat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar