onsdag 4 mars 2015

Ger mig ut

Maken är fortsatt dålig. Men nu orkar jag inte mer. Jag mår bra. Mini D mår bra och lille D var grinig men mådde bra imorse. Så jag lämnade killen på förskolan och är själv på väg för att träffa en väninna och hennes 6 månaders bebbe. Jag orkar inte vara inlåst längre... jag verkar inte bli sjuk av det som maken är smittad utav så det är fritt fram. Eller så var det just det jag hade som jag nu är frisk ifrån...

Maken fick en tid på fredag till  vårdcentral... yeah!  Så trött på detta helt och hållet! Men iom att det är kl 10. 25 på fredagen så tänkte jag passa på att ta med pojkarna ut och äta. Kanske äta med morföräldrarna? 

När jag ska av snart! Ska till Lindbergs och kika på regnmössa och en keps till lille D. Sommaren är snart här och de fina sakerna försvinner fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar