lördag 27 november 2010

gråtfärdig

Idag har varit en sådan dag där jag bara vill sätta mig ned och gråta!
Jobbet, ja kaos. En till utbröt symtom magsjuka men kan bero på annat också. Tröttsamt oavsett! En till sal att ha hand om.
En annan pt skulle skrivas hem och det var inte smidigt.
Pt som fräst åt en bara för att man inte kommer på direkten och kommer så fort benen bär en... Ja
Sprungit runt som en tok fått 12000 steg idag bara på jobbet! Talar inte det för något? En dags gång på jobbet...

Sen var maten inte så aptitretande... Och ja... Droppen... Pappa och jag missförstod varandra så han kom inte och hämtade mig så som jag trott...
Känns som om man går för uppförsbacke som aldrig blir bra..den blir bara brantare!
En dag till på jobbet och sen är det ledigt en dag. Nästa helg blirre fest! Ser fram emot det! Aja :-) bättre nu när jag fick spy galla i bloggen... Men vissa dagar! Då är det bara så!

Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar