torsdag 11 november 2010

Uppkörning....

Snart dags för uppkörning! Gud vad pirrigt det är! Jag vill bara få det gjort och undanstökat. Men vad gör man? Bara att ta tag i det hela... hoppas innerligen att mitt sinne och mina nerver tillåter mig att klara den!!! Det är verkligen dyrt 1100kr. Det är inte billigt!

Uuurrg vad hungrig jag är!!! Jag gör kålpudding... ska bli spännande att se vad det blir av det hela. Vi lagar juh mat från matkassen.se denna vecka. Riktigt bra konsept och väldigt goda recept. Gillade tanken av att inte behöva gå och handla...bara stoppa in i frysen och thats it!

Denna dag har verkligen varit halvt bortkastad... den här kursdagen! Alltså det var det tråkigaste jag varit med om. Dock en föreläsare var verkligen bra och man fick en hel del aha upplevelser samt så var hon pedagogisk och pratade om relevanta saker som man får nytta av ute i arbetet! Men resterande... och särskilt en av dem! Gud vad tröttsamt allt var.

Måste städa allt mitt stök i köket nu... hrm... såg verkligen ok ut innan jag började laga mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar