måndag 29 november 2010

mentalt borta

Märker av att jag är riktigt trött... orkar inte riktigt koncentrera mig som jag borde. Tycker synd om pappa för det! Menar här tar han mig och övningskör och inte blir det rätt på enkla saker. Det är som om jag inte riktigt bryr mig eller reagerar. Missar vissa enkla saker som verkligen är enkla och tydliga. Trött är jag och det känner jag. Denna helg har verkligen varit påfrestande för min kropp och själ. Jobbet har varit så utmattande att det verkligen är svårt att hitta inspiration och motivation till annat än att bara glo ut i intet.
Det har varit så tungt i helg att ja... jag orkade inte... sen bråkade jag med en på jobbet som jag vanligen tycker om... gick därifrån sams men det gjorde ont i hjärtat. Grät på jobbet och det har jag inte gjort innan... aldrig innan... nytt för mig. Det tyder på för mycket press och stress. Orkar verkligen inte... tror det börjar bli dags att byta jobb. Nu har jag verkligen bestämt mig efter bebis då ska jag plugga till barnmorska! Finns inget annat nu. Jag orkar inte med detta som är just nu så mycket mer... och så är det visserligen vid juletider... det är magsjuka och för lite personal. Men ändå... det blir för påfrestande för kroppen.

Har slösat på tok för mycket pengar på denna jävla lägenhet! Fattig inför jul! och varför jo för att tidigare möbler ser skamset hemska ut och sen... ja... näe... har fler fönster än innan... och ja... behöver juh absolut juldekoreras hehehe... och det innebär dyrt med pengar ;)

Mina mörkläggningsgardiner börjar äntligen bli klara... en gardin till sen är jag nöjd... och jag vart megalycklig över en sak till att faktiskt ha kunnat använda ett par urvackra gardiner som jag tidigare inte kunnat använda då de inte passade... men nu... mums mums :)

Har handlat från https://www.handla24.se/ och är supernöjd! storhandlade hem... och det var så skönt att skippa göra det där tråkiga och sen bära upp... betalade gärna 90kr för det hela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar