torsdag 18 november 2010

Starka reaktioner på vårdbild - vaccinering med smycken på

När jag såg bilden i tidningen då den kom ut så sade jag till maken att detta måste vara en skämtbild. Eller bara något de lägger upp för att poängtera och stärka artikeln, en påhittad bild. Men tydligen inte. Ser detta några dagar senare:

Starka reaktioner på vårdbild - vaccinering med smycken på


Hrm... ringar, långärmat och klockor. Inga handskar? Tur att vi lever i en värld full med regler och så. Alltså blir så förvånad över att se sånna bilder faktiskt! Konstigt att det får vara så här på vissa ställen? Anledning till att jag eg. tar upp det var för att jag städade igår och hittade artikeln igen.

Snöar gör det idag. Det hade de lovat iof. Men inget jag ville tro på. Har inte hittat mina vinterskor än och är inte alls peppad för att ta mig ut idag!
Ska bli spännande och se hur mycket kollegorna har gått på jobbet. Det är det enda. Men annars vill jag helst inte ta mig ut idag. Men men... man blir förlatad av att vara hemma några dagar. Skulle ha önskat att det vore längre...

Mina resultat i denna stegtävling:

9/11 måndag steg: 18498
10/11 tisdag steg: 6786
11/11 onsdag steg: 8645
12/11 torsdag steg: 14252
13/11 fredag steg: 8529
14/11 lördag steg: 12310
15/16 söndag steg: 18520
16/11 måndag steg: 14347
17/11 tisdag steg: 12228
18/11 onsdag steg: 24457

Inte illa. Gick ganska mycket igår. Dock är jag inte så tävlingsinriktad att jag bryr mig om vi vinner eller inte. Men det är en kul sak.
Ska hämta ut en bok idag jag verkligen ser framemot... Det är en handbok för barnmorska...eller liknande. Ska bli spännande att se om det verkligen är det jag är intresserad av faktiskt. Att läsa något inom ämnet ger iaf en viss vägledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar