tisdag 6 september 2011

Blixt och dunder

Nej jag syftar inte på vädret!
Vaknade tidigare än vad jag skulle ha behövt för att lämna bilen till verksan. Det känns som om det är nödvändigt då den ibland mystiskt stänger av sig och sen så lyser engine lampan... säkert? Not!
Flamsig som jag är...har inte kört bil nu på någon månad eller så. Men det går bra... den fattar jag inte riktigt vart jag ska lämna bilen... parkering? eller in i verkstan? hrm... maken går in och frågar och det var rätt...skulle stanna på parkeringen... går in lämnar nycklarna... känns så konstigt... menar... det är mina nycklar... det är juh.... aja... ;) Förstår inte varför jag blir så hemskt nervös över såna främmande saker... men när det gäller jobbet och om ngt är främmande då är det spännande att lära nytt.... hrm... skum man kan vara!!!

Idag kommer de och fixar elementen... äntligen... det som dock retar mig är att det tar 15 min. Killen som fixar hade max behövt 50cm i utrymme och här har vi levt som packade sillar i 6 dagar. Inte kul! Jag kan inte låta bli att bli hemskt irriterad. Men det visar jag förståss inte för killen. Han såg liten och försiktig ut. En som kanske blir rädd lätt... särskilt när In Flames 666 ljuder högt från mina högtalare... sänker lite så han får arbetsro... men han ja... verkar försiktig.... hehe...aja... möblera tillbaka... känner inte att jag orkar... men jag ska sätta igång och fixa Doraks rum... stackaren ska ut idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar