torsdag 8 september 2011

träning!

Jag var inte alls peppad idag på att gå dit. Sade till och med till kompisen jag gick med att om hon inte hade messat mig så hade jag struntat i det. Varpå hon glodde lite halvt surt och muttrade fram att hade jag svarat att jag inte ville så hade hon bangat hon med.
På väg dit vart vi självfallet dygnsura! Inte så roligt att komma till gymmet alldeles blöt och kall!! en det värsta var väl att gå hem igen och ta på sig den där blöta och kalla tröjan.

Hrm... mmen nu så här i efterhand känns det juh självfallet sjönt av att ha gymmat. Ska dit om en vecka igen.

Sitter nu och äter en skål med myssli och yougurt... vill egentligen äta ngt helt annat. Är så himlans sugen på pasta med en tomatsås...som skall innehålla lök och persilja. Men pasta är uteslutet så här dags på dygnet! Så ja... sitter med min yougurt som inte är så pjåkig den heller. Den är juh megagod. Men ändå.
Tror min mens ska komma idag. Därför... men ah... usch imorgon måste man upp tidigt trots att jag jobbar kväll. Måste ringa octavia. Om min mens kommer idag innerbär det att jag måste börja med sprutorna imorgon. Eller om den kommer imorgon kan det vara bra att boka återkontroll ändå imorgon. Så finns det ingen risk att det blir den tid som finns.

Nu ska vi kika på lite film. mys!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar