onsdag 21 september 2011

Det har gått dagar...

Jag behövde dagar för mig själv... sen har jag jobbat två kvällar... inga roliga kvällar... kom hem igår med sprängande huvudvärk och kände att nu.... så så spricker hjärnan...
avskyr verkligen känslan... då man inte vet vart man ska ta vägen och huvudet känns fel...
idag är jag mosig... men utvilad...

trist dag dock... regnar och ser grått ut. Ingen är hemma... manken pluggar och vänner jobbar eller pluggar... :( så trist att ha det så här faktiskt!

Sitter mest och hoppas på att min läkare ska ringa om provsvar. Men det borde typ komma idag eller imorgon... vill veta nu! Tror jag har lågt faktiskt... och det grämmer mig lite... eller mycket! Men men... samtidigt har jag tagit det och det betyder att ja... jag är beredd på fler sprutor och mer tabletter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar