lördag 19 januari 2013

Sömn

Inatt fick jag sova =) har varit så trött de senaste två nätterna. Pyret har legat och sparkat på kissblåsan så jag har varit tvungen att gå upp minst 1gg/h. Men i natt sov jag någorlunda bra =)

Kan nästan bara sova på vänster sida och det är klart det är lillens favoritsida. Får protester varje gång jagvska lägga mig. Han försöker en stund innan han ger med sig och flyttar sig in en bit i magen. Men så istället så busar han med min kissblåsa.

Får bara hoppas på att jag inte blöder näsblod idag. Igår blödde det rikligt. Har tidigare  innan graviditeten inte blött näsblod så det var en obehagligt upplevelse!

Förutom mina dregglisar och korstyngsprojekt (täcke) så gör jag svå virkade figurer till en barnmobil. Har två klara och tre kvar att göra. De går fort och är ett bra tidsfördriv mellan de andra två projekten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar