söndag 13 januari 2013

Vill inte upp!!!

Hungern tar  snart i överhand.  Men vill helst ligga i säng!
Ska fortsätta med babynestet idag varvat med mitt babytäcksbroderi. Måste hålla mig sysselsatt.
Hittade ett fint mönster på dregglisar också så av resttyget från babynestet blir det till att sy ett sådant.

Har nu kollat på ikea. Och gjort en lista. "Bara" att ta sig dit och handla det sista. Men vi är nu klara med det mesta. Hygienartiklar kvar också samt att fixa rummet. Ställa i ordning det. Så nu är det inte mycket kvar, största och jobbigaste blir att fixa rummet. Kan inte hjälpa till där dessvärre. Kanske att lägga golvet sen. Men tapetsering går inte så bra då jag får svindel av att stå på en pall nu. Plus foglossningar...hua!

Mina sammandragningar har blivit mycket bättre. Få om dagen, så skönt!
Ska be om sjukskrivning i 20% ändå. Doktorn tyckte 50% men tror vi börjar med 20 och sen eskalerar om det behövs.
Att endast jobba 80% ger ändå ett lugnare schema. Istället för 20 pass i veckan får jag 18 pass och bara det är skillnad!  Slippa 6 dagarsveckorna. Skulle lätta markant. Orkar jag inte efter det då blir det att gå ned ytterligare.

1 kommentar:

  1. Hej, vi ska också till Ikea snart, berätta gärna om din lista i ett inlägg! Eller det kanske du redan gjort, jag ska läsa ifatt din blogg sen jul någon dag. Kram Karin

    SvaraRadera