tisdag 1 januari 2013

V.23 (22+0)

Nyår igår som inte alls var så rolig. Försökte mig på att sova i mina föräldrars säng. Men den var sjukt obekväm! Somnade ngr timmar tillslut, var vaken sen vid 12-slaget i ca 30 min. Gick hem.  Sovit dåligt sedan dess och vaknar upp med regäl huvudvärk och diverse kroppssmärtor från stela muskler och belastad höft. Skönt iaf att vakna upp i sin säng!

Bebben blev iaf inte rädd vid 12 av alla raketer. Iaf inte vad jag märkte. Ingen aktivitet alls då... det började sen när vi kom hem och jag låg i säng.

Tror jag börjat urskilja hicka och sparkar. Mindre serier av små buffanden är nog hicka. För när väl bebben sparkas mot magytan då känns det! Samt syns ordentligt ut på magen. Ingen inbillning alls, maken ser och känner de tydligaste sparkarna också. Och än är han bara ca 28cm lång och väger ca 550gr. Undrar hur blå jag lär bli sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar