måndag 11 februari 2013

Jävlars!

Tror jag åkt på en uvi igen! Fan helvete vad det gör ont!

Vaknade imorse och tömde blåsan. Urinen luktar unket och jag tänker...aja tur att det bara är så milt just nu och att jag ska till barnmorskan idag. Får väl lämna prov. Går och lägger mig och känner hur det börjar svida i urinröret. *suck* *suck* Får 1h efter det en brännande känsla i urinblåsan... det hjälper inte att barnet sparkas neråt och leker rövare... fan smärtan blir bara värre och värre... nu har jag svinont vid urinröret...plus när jag kissar och strålar upp mot ryggen! Yeay... lycka... ska träffa bm om 1h... så nu blir det väl en ytterligare kur av antibiotika säkerligen =/
Jag som slutade med antibiotikakuren för 2 veckor sedan... räcker inte det???


Sedan så... däremellan satte jag mig framför datorn en stund på morgonen... och känner hur det droppar kallt på benet... och blir fundersam. Trodde jag spillt ngt... näe det läckte en del från bröstet... tur att det skedde hemma så slapp jag de blöta pinsamma ringar på tröjan.... för denna gång hade det blivit en blöt fläck...

Går och duschar och vad händer där... det droppar blod på magen...öh vad nu då? Jo näsblod som attan...

vad är det här för morgon????

Magen är dessutom kajko...


Blir tokig snart!

Ska gå och göra mig i ordning för att ta bussen till Bm... så jäkla jobbig morgon =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar