tisdag 19 februari 2013

V.30 (29+0)

Nu är det bara 8-13 veckor kvar!
Jobbade idag och jag fick väl en lätt dag. Men banne mig vad trött jag är! Känner mig helt jäkla död.
8 pass kvar nu innan havandeskap. Hoppas jag får svar från försäkringskassan snart. Skickade trots allt in det innan 30dagar såsom deras krav är.

Vaknade upp imorse av att det gjorde ont i höger nedre revben. Kände ett par fötter som höll på att "gå" på revbenen. Lite mysigt ändå =)

Huvudvärken släppte.  Löste problemet med att vädra kallt och sen lägga en ihopvikt filt under kudden så att trycket lättade.  Så skönt att skippa det =)

Beställde niferex igår via apotea.se smidigt med direkt eller faktura. Fri frakt. Billigare än i vanligt apotek plus att jag hade 20% rabatt =) dyrt det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar