tisdag 26 februari 2013

V.31 (30+0)

Tiden skenar iväg! 7-12v. kvar!
69 dagar kcar till beräknat bf. Har 5 pass kvar till havandeskapsperioden. Har dock inte fått ngt svar än från försäkringskassan,  men det hoppas jag på kommer senast i slutet av denna vecka!

Fogarna krånglar mer än innan! På höger sida känns hela höften lös då jag vrider på mig. Knakar gör det också. På vänster sida gör det ont som attan! Kan inte korsa benen eller sära på dem för mycket eller liknande. Gör lite övningar men det hjälper inte,  bältet hjälper knappt.

Illamåendet är tillbaks om jag inte äter ordentligt. Blir hungrig ofta ofta! Har börjat småsvullna om fötterna då jag jobbat.

Barnet sparkar på. Tydliga rötelser, men det märks att det börjar bli trångt där inne. Det är inte lika häftiga och kraftfulla, men ändå fortfarande ngt smärtfulla välriktade slag =)  mysigt att känna av hnm ofta =) saltamortaler gör han än! Tror då hela bebisen ska ploppa ur från naveln! Hehe

Sovit ensam inatt. Maken var i Oskarshamn på studiebesök. Känns ensamt hemma. Det är en enorm trygghet att ha hnm nära sig.  Inte bara det förståss! Skickade en video till hnm med lite hjärtljud då han dagligen nuförtiden lägger huvudet på magen och lyssnar på vår plutt. Han saknade hemmet enormt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar