söndag 10 februari 2013

Sängrevir

Sömnen blev extremt lidande inatt. Maken snodde min täckestub och jag hade svårt att få tillbaka den. Plus att han låg över nästan hela sängen. Att ligga på rygg var inte det lättaste heller! Får svårt att andas. Tur att det var varmt i rummet. Tog en filt om mig och rullade ihop nästa täcke. Under denna tid passade barnet på att lägga sig på vänster sida och lika envist som sin far så vägrade han flytta på sig så liggpositionen blev än mer obekväm.
Plus att nu så låg jag kant i kant med sängkanten. Hade jag rullat ut på rygg så hade jag ramlat ur sängen.

Fick en bild av framtiden =) vanligen är det pappan som får ligga på soffan... här lär jag få ligga där och ha en monitor med mig för att veta då det är dags för amning! Haha
Usch vad trött jag är. Skönt med ledighet imorgon och tisdag. Trots två bra arbetsdagar så är jag så hemskt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar