måndag 24 juni 2013

2 mån!

2 månader enl. datum. Sen som vanligt så blir jag snurrig av sjukvårdens räknesätt. 8v+6d idag... imorgon blir det två månaders kontroll med dr.

Efter att ha rensat kläderna igår och nattat liten... inte det lättaste men vid 01 så äntligen somnade han i säng i 5h! Så insåg jag att trots hur jobbigt det är till och från så vill jag ha en till tätt inpå. Jag hade börjat tvivla på det ett tag. Så jaha nu ska man bara hitta tiden och lusten till att försöka baka en till... sen klart... börja spara pengar utifall kroppen fortfarande inte fattar hur man fixar detta själv. Ska till octaviakliniken i augusti och då får jag nog höra efter när jag kan börja med vanlig hormonstimuleringsförsök utifall vi inte klarar det själva.

Idag kom amningskudden. Ska ta mig upp ur sängen nu äta lite och ge mig ut för att hämta den. Den kostade verkligen inte mycket! 166:- en som vanligen går på 399:- beställde ifrån lekmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar