tisdag 11 juni 2013

Igårkväll

Mådde piss igår kväll. Nu kl 14.30 ska jag äntligen ta mig upp ur sängen. Mår inge vidare idag heller.
Feber, ont i kroppen och vänster bröst ömmar särskilt vårtgården. Är det inte bättre imorgon efter dagens vilande och mycket vätska så ska jag nog ringa till amningsmottagningen eller ta en tripp till akuten... Yeay!  Inte alls...

Försäkringskassan ringde. Min handläggare för ärendet ang. Ändrad lön ville bara bekräfta att hon fått in pappret. Att jag i dagsläget inte kan få en höjning pga att avtalet inte är tecknat men så fort det är tecknat så kommer jag att få en extra liten summa... även retroaktivt från avtalsdatumet, vilket är positivt =)
Men handläggaren ville bara ringa och säga att de inte glömt bort mig och att pengar kommer så fort det nya avtalet är tecknat. Hon skulle ringa arbetsgivaren en liten bit i framtiden. Skönt!!! Alltid ngt positivt i min onda dag.

Grannen bygger om dessutom... så svårt att vila upp sig i detta bankade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar