onsdag 19 juni 2013

8veckor!

Näe har det enl sjukvårdsstandard redan gått 2 månader? Vart tog tiden vägen? Hrm konstigt... i mina ögon så klev vi ut från bb för bara ngn dag sen... fast ändå inte. Min lille tjockis!

Träffade en fin kompis igår med en underbar mage!! Hihi där är det inte långt kvar! Hade en underbar eftermiddag med lunch och fika! Hihi passade på att ge bort ett paket blöjor och lite smått o gott. Hoppas det kommer till användning =) särskilt blöjorna!  Enl. Mig är libero klart bättre än pampers! Visst att de är ngt mjukare pampers men den där lotion och nätdelen i blöjan fastnar bara i bebberumpan och orsakar röd bebbrumpa! Försvann direkt då vi använde libero och har efter det ej syns till. Yeay! =)

Sen efter ringer pappa och försöker smidigt säga att han saknar mig...har ju inte träffas på en vecka. Pikade pappa och sade att det är fult att ljuga! Han saknar lille D för när innan min grav ringde han och sade att han saknade mig? Tror pappa inte ringt mig alls innan grav nästan eller enss under grav utan mamma har alltid ringt då pappa velat träffas... hehe han kände sig pikad. Enormt! Pappa och jag har en bra relation... men när det gäller att ringa och prata ens för att träffas är pappa inte den duktigaste av sig.
Men men...då vi redan var nära centrum så tog jag en andra fika med pappa... mamma kom ju självfallet efter en liten stund. Sen försvann tiden kom hem vid 20! Oj!
Köpte pyjamas och nyaa strumpor samt ett par av favoritlinnebyxorna i större storlek! Hrm 56 börjar sitta tight... men håller i sig någon vecka till kanske två... men knappt... så snart gäller strl 62!! Mina päron betalade lite av kläderna. .. vilket uppskattades!

Men en umderbar dag fick jag!

Mina garner kom igår! Här ska virkas lite leksaker! Prototypen är nästan klar. Hade hoppas på att få garnerna tidigare så att vännen igår hade kunnat få en liten sötnos.  Men nu blir det inte förrän nästa gång vi ses.  Sen är det stora problemet... vilka färger ska jag använda mig av???

Maken har tenta idag... vid 24 igår...ja jag lyckades inte komma i säng tidigt! Lille D var på hugget och ammade sammanlagt ca 2, 5h från 20:30-24! Ja ingen ro riktigt...iaf så vid 24 säger han lille D vaknar ändå vid 06 då går jag upp och pluggar vidare. Och ja lille D vaknade kvart i 6 för då var vi enormt hungriga. Nu har maken dock svårt att slita sig ifrån lille D som gärna vill busa lite... hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar