torsdag 20 juni 2013

Bröstmjölk

Måste bara få dela med mig av mitt öh...ja...komiskt kan man nog säga!
Ja jag har inget på mig på överkroppen... mina bröst är inte små plus att nu har jag gått från 70E till 80F(motsvarar 70H i kupa)... ja iaf.. går utan tröja för att leta rätt på en bh och sen tröja... gör en liten rörelse så att brösten skumpar till och ja då börjar det spruta bröstmjölk överallt.... dripp dropp på golv... hrm springer in på toa medan jag trycker på vårtorna för att stoppa flödet. Ja komisk bild om man hade sett händelsen.

Min räddning i bhn iaf har varit engångsskydd! Varje gång jag ammar från ena bröstet så rinner det till ordentligt från nästa. Jag använder icas hudfärgade... de är billigare och lika sköna å bra som liberos.

1 kommentar:

  1. Haha! Kul att du bjuder på dig själv :D fick en väldigt rolig bild i huvudet!

    SvaraRadera