onsdag 12 juni 2013

7v

Var på mvc idag och träffade min barnmorska på en återkoll. Har gått ned 10 kg =) så 7 kvar!!! Annars såg väl allt ok ut dock kände hon en liten utbuktning på min livmoder som hon rekommenderade att jag kollade upp vid ett senare tillfälle. Nu är livmodern innanför blygdbenet igen! Tänka sig... att älsklingen fått plats där inne!

Vägde lille D, dock efter att han bajsat en massa så vågen visade endast 290g mer än förra veckan. Pluttis då... han blir bara tjockare och tjockare!

Måste ju säga att gravidhjärnan kan slänga sig i väggen!!! Amningshjärnan är ju värre! Blandade ihop tiderna och stressade upp till mvc... trodde jag kom sent och ber om ursäkt... hrm... men jag skulle visst inte vara där på 25 min! Åååh... sen glömmer jag lätt bort vilket bröst jag ammat ifrån osv. Så nu har jag laddat ner en app som påminner mig om vilket bröst och hur länge jag ammat. Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar