onsdag 5 september 2012

Marc Jacob

Denna fina fick jag idag! Maken är underbar. Parfymen luktar så gott och flaskan är så vacker!!! Fick en parfym i förra veckan också av dkny. Men när jag såg att den fanns i skyltfönstret så...smalt jag... och han kunde inte låta bli att köpa den till mig!

Flaskan är så vacker! Hade kunnat köpa den för flaskan skull... men ack vad doften var god också! Vilken tur! Annars hade jag blivit lite besviken.

Nu är vissa avvis på både min Marc Jacob väska som jag fått av maken och nu denna. Han är för underbar!!!

Denna parfym fick jag i förra veckan:
Doftar också gudomligt gott. Fräscht och mysigt =)


Hur mår kickan idag då? Bröstvårtorna börjar ömma lite lite... magen krånglar som attan... är så hård i magen nu att jag måste ta plommon för att det ska gå. Har inte fått mer värk i magen sen jag slutade med progesteronet. Dock har jag ont på kvällarna. Som mensvärk... undrar om pyret kommer att vara en nattmänniska och inte låta mamma sin sova på nätterna sen när h*n kan sparkas...
Fortfarande känns det skumt att inte veta ngt förrän om 3 veckor... menar... hur ska jag veta att allt är bra? Förutom bortavaro av mens... hur vet jag att pyret växer och har det bra? Kan bara hoppas. Kan bara försöka börja njuta av min graviditet och njuta av den så länge den varar!
Men man blir orolig när det drar i tjejmagen, men samtidigt är det lite som en påminnelse att ngt händer. Att pyret växer och gör plats för sig. Men samtidigt oro över att näe är det slut nu? Så svårt detta! Dubbla känslor och rädslor! Men otrolig lycka samtidigt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar