måndag 3 september 2012

v. 5 (4+6)

Nu ändrar vi rubriker! Från ruvning till grav-veckor.

Men vad jag känner mig hispig just nu. Blandade känslor. Enormt glad, överlycklig, skiträdd och nervig! Hoppas nu pyret vill vara med oss till födseln och sen för resten av livet =)

Ringde ivfenheten och fick info ang. proggisarna. De kunde jag ha slutat med redan i lördags. Men iom att jag har så lite kvar kan jag trappa ner dem till två gånger om dagen och sen en tills de är slut. Kroppen ska själv producera hormoner så att det räcker.
Fick info om vart jag skulle gå in och kika. Livsmedelsverket! Där har jag varit redan och strosat runt och ja jag slarvar med kosten enormt. Så det är väl bäst att bli bättre på det!

Frågade om våra andra ägg. Men de hade inte klarat sig för frysning. Så om det blir syskonförsök i framtiden får det nog bli på egen bekostnad. Men just bryr jag mig inte! Det är detta barn jag längtat enormt efter! Och det kanske blir sanning =)

Får komma tillbaka på Vul den 25 september kl 11:30. Spännande!!!!

Sen så tyckte bm att jag skulle ringa mödravården. Vilket jag gjorde. Fick en första tid för gruppsamtal 8:30 nu på fredag 7/9. Och inskrivningstid den 4/10 på makens födelsedag =)

Så nu är det igång! Läskigt läskigt... hoppas pyret vill se oss. Det vore en sådan livslycka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar