söndag 23 september 2012

Natt 2 avklarad

I natt gick det inge vidare att vara vaken. Somnade sittandes mitt i dokumentationen... kvart i fyra till kvart över kanske... sen somnade jag vid 5 tiden igen.. vaknar av att dagspersonalen knatar in. Hade förvisso ingen patient på hela natten, så sova får jag väl då göra? Gjorde inget mer än att hjälpa till och läsa bok.

Jobbiga med Solna är att bussarna inte matchar med ngt... så här får man glatt vänta och får försöka inte somna. För att sen hinna med bussen hem. Ta mina vitamintabletter och sova! Längtar till sängen min!

Tankarna snurrar... hoppas pyret inte tar skada av att jag inte får redigt med mat eller sömn. Nervösare för var dag som går. Tänk om inget liv finns? Tänk om lyckan bara varit en dröm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar