torsdag 13 september 2012

V.7 (6+2)

Ligger i soffan och känner matdoften från köket. Magen vrider sig och skriker snälla ge mig!!! Maken lagar mat, skuttar runt och sjunger. Gör mig lycklig att höra honom glad.
Innan dess hade han bäddat ner mig och pussat mig på magen. Sötnosen!

Igår var en mysig dag! Åt på Barcelona tapas bar. Mums!!! Ngt som jag tycker är synd är att jag har svårt för potatis. Potatis som alltid har varit min favorit kolhydrat! Och ris som jag inte gillat så värst står nu högt på listan.

Efter måltiden på Barcelona gick vi en sväng i stan för att sedan gå på dem tre musketörerna på stadsteatern. Lika underbar föreställning som förra året! Råkade nog dock somna 5 min under en lugn scen. Trött som attan. Somnade på tåget hem sen. Djupt och sen somnade jag fort när jag kom hem.

Sover riktigt utmattad och djupt numera. Skönt på sitt sätt. Mer utvilad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar