måndag 24 september 2012

V. 8 (7+6)

Sista natten avklarad på Ima! Tyvärr den tuffaste. Har inte kunnat vila alls i natt så jag mår extremt dåligt.. så väck... så trött... tuff natt i en och samma ställning... tunga lyft... hoppas pyret mår bra. Mest mor som tagit stryk...
Ima har varit lärorikt. Vissa har engagerat sig mer än andra för att lära ut. Dessa kommer jag att sakna =) fanns en del fina människor där. Men attans vad skönt det ska bli att gå tillbaka till min vanliga vardag!

Imorgon får vi se dig! Just nu så orkar jag inte vara nervös... Men imorgon lär jag vara hispig som tusan. Samt att jag åker in själv och maken möter upp där.
Efterlängtade hoppas du lever och pysslar runt som du borde. Imorgon kallas du för foster och ska redan "simma" runt. Mitt lilla pyre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar