söndag 2 december 2012

Tappade andan

Vaknar upp med ett halvt skri. Tappade andan mitt i sömnen =/

Näsan blev täppt och ja... kom inte underfund med att andas via munnen i sömnen. Så halvt sovandes känner jag hur jag desperat försöker via näsan sen vaknar jag och sitter och flåsar en bra stund.

Nu får denna förkylning vara över!!! Nu är jag supertrött på den!
Om det inte blivit bättre imorgon så blir det till att gå till vårdcentralen.

Rul på torsdag och det vill jag inte missa!

Har bestämt med maken att vi ska kolla vagn runt v. 23-24, hur konstigt det än låter så är det för att bebisar överlever oftast efter den veckan om de föds för tidigt. Sen kan det visst ta upp till 8v. Innan man får sin vagn. Så blir till att börja kika då. 5-6v. Kvar tills dess!!!

Åh det här gått lite över 10v. Sen första vul med ett pyre och dess tickande hjärta. Tiden har ändå gått fort. Läser och minns paniken över att det var så många veckor till halva tiden.
Halva tiden om 2 v. Inte långt alls juh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar