tisdag 4 december 2012

V19 (18+0)

Oj vad tiden går fort! Här hemma städar jag så gott jag orkar mellan utmattningsperioderna. Men känner mig så pass bra att jag tänkt ta mig till jobbet imorgon =)

Gillar inte att vara hemma för länge heller, blir så stel.

Igårkväll kändes det som om magen hoppade till... eller vid troskanten... kände samma sak tidigare på morgonen idag. Samt nu för en liten stund sen lite pirrande och kittlande.

På torsdag får vi se vårt lilla pyre igen! Nu kan jag säga att det känns skumt att säga "jag är gravid" nu har tanken gått mer till "jag väntar barn". Hrm... än har jag inte börjat säga något helt öppet. Men ser allt bra ut på torsdag så kommer jag inte att dölja det så mycket.

Har pratat barnvagn...blir nog en brio happy eller emmaljunga... ska gå och provköra lite snart... längtar!

På mellandagarna ska vi börja köpa lite barnkläder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar