måndag 10 december 2012

Vännerna

Vi berättade det för våra närmsta vänner i lördags =)

Sen så funderade vi på att berätta det till släkt och andra vänner pö om pö, men insåg att det blir ganska många och ryktet skulle ändå nå ut hit och dit. Så det blev ett fb-inlägg, det enda... ska jag posta gravmagar får det bli här och ingenstans. Om jag nu ska göra det vill säga... Inget jag fungerar på att göra i regel basis, hehe. Min stackars telefon har vibrerat hela dagen igår av alla grattulationer. Kul och nervigt på samma gång, men nu har man släppt ut bomben och ytterligare en milstolpe uppnåtts...

Var hos mina föräldrar igår. Pappa var så faschinerad över att min mage växt så mycket på bara 10 dagar. De har varit utomlands...
När det var överstökat så åkte vi till mediamarkt. De köpte en diskmaskin och vi en kaffemaskin. Sen åkte vi hem och hade det adventsmysigt. Åt traditionell bönsoppa! Var evigheter! Så gott, varpå mamma stirrar och utbrister: "Ja ja hade vi inte vetat så hade det här avslöjat dig! Du äter som en fågel i vanliga fall." Men soppan var så god att jag var tvungen att ta en skål till.

Oj oj vad klockan skenade... måste till jobbet nu juh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar