fredag 17 maj 2013

Händer inte mycket

Dagarna flyter på... idag kunde jag duscha skönt! Maken jobbar kväll så innan jobbet fick jag duscha!  Guld värt

Mina päron var här en stund på eftermiddagen.  Mamma behöver lära sig hur man byter blöjor igen! Hrm... slutade med bajs överalt... till och med på min fot och kläder... hrm fattar inte hur min mamma lyckades! Kiss hit och dit... tur att tapeterna klarade sig!!!

Har varit mycket ammade idag. Tror han suttit fast vid bröstet i stortsett hela dagen. *pust* hoppas det var en engångs eller iaf fågångs företeelse.  Tar en del på krafterna!
Men nu har han äntligen somnat för en stund! Iof har han sovit mestadels av dagen... men inte velat ligga ner själv... nu har han äntligen velat ligga ned själv en stund.
Det är en sådan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar