lördag 25 maj 2013

Riktigt härligt väder

Var ute på promenad i  det fina vädret. Lite blåsigt men soligt och varmt! Lille D verkade tycka att det var supermysigt! Sov så gött =) träffade en vännina och hennes barn en kort stund ute vid lekplatsen. Hennes minsta är 11 mån så lille D är inget av intresse för henne... men mys att träffas

Sen var syster hos mig en sväng. Satt här och pussade halvt ihjäl min lille. Svaret från hnm var att slappna av och lägga ett jättelass i blöjan...hehe

Sommaren nalkas. Syrenerna börjar blomma ut.

Imorgon ska jag träffa barndomsvännen som skakat sitt barn... jag tog beslutet likaså min man att behöver han prata eller vara med människor så finns vi här. Han är trots allt ingen dålig människa... vet att han sökte stöd av vänner då barnet skrek som attan... hrm trots det... många har vänt hnm ryggen... det var av ren desperation och spärren fanns inte där...tyvärr... dottern har nu men för livet...han saknar henne så... han är eg. En väldigt go person

2 kommentarer:

  1. Vilken fin vagn! Älskar färgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Det är kronans duo s. de har nyligen släppt ut än ännu mindre vagn med fler färger :) jätte bra vagn enl mig!

      Radera