onsdag 15 januari 2014

Mens!!

Ojävlar! Ingen blir gladare än jag nu. Jag har fått en mens... eller blodblandade flytningar, huvudvärk och är enormt trött... så...oj oj... slutade amma den 16:e, 30 dagars cykel! Det har jag inte haft sen jag var tonåring.

Hade inte tänkt köpa ägglossningsstickor men iom denna överaskning... och tror jag haft en ägglossning... då jag var sjuk och mådde riktigt dåligt... synd faktiskt... men då var sex inte på tapetern... men kan ge stickorna en  chans till en cykel... för om det fortsätter på detta sätt så kommer vi iaf hinna med två cyklar innan sophiahemmet. Kanske kroppen kickat lite själv i början? Vore så fantastiskt bra då iaf!!

4 kommentarer:

  1. Wow! Va kul! Och spännande... Jag vill ha tillbaka min mens nu! Tuva är ju bara 5 mån men jag har börjat delamma nu så kanske kommer mensen igång...!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min kom ju inte förrän jag slutat amma helt. Innan dess såg jag unte en skymt utav den. Min väninna fick sin så fort hon började delamma. Hoppas bara kroppen hajjat lite nu!!
      Håller tummar för att din kommer igång snart då!

      Radera
  2. Gratulerar till mensen då :-) Har ni syskonförsök planerat på Sophiahemmet? Nu har jag äntligen lyckats lägga till din blogg på Bloglovin så att jag kan följa dig lite bättre.
    /Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tack! Skumt att hurra över detta. Men så är det ju! Hade dock glömt hur det vae. Helt utmattande!

      Jo tanken var ju redan i dec men blev uppskjutet till mars. Så får väl hoppas på att de kan hjälpa oss med syskon :)

      Hihi kul!
      Kram

      Radera