onsdag 1 januari 2014

Prat

Lite roligt att höra lillen prata
"Namnamnamnam" - jättehungrig och vill ha mat nu! *panik*

"Mamamamama" - behövs översättning?  ;)

"Dadadada" - vi får inte in p än ;)

"Tatatatata" - jag vill ha min napp

Sen är det en del joller här och var. Otroligt eg. Att för ca 8 mån sen var han en liten klump. Ett oskrivet blad... nu är dr första bladen inte blanka längre... de skrivs i raskt takt. Hinner inte med alltid :)

Vi gillar fortfarande inte att ligga på mage, men rullar om vi måste. Hasar sig bakåt och rumpar sig lite framåt om vi har lust.

Åh har mått så dåligt att jag inte orkat äta dessa dagar. Fick äntligen i mig en liten skål med soppa. Det kändes skönt... bara dessa dagar utan näring och feber har gjort att jag rasat i vikt. Såg det i spegeln. Blek och torr. Sliten. Maken ville att jag skulle ta en tripp till sjukvården... det ville då inte jag!

Fårse om jag kan äta upp mig lite imorgon.  Behöver kraft om jag ska orka jobba på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar