lördag 4 januari 2014

Sexliv

Ja, vad ska man skriva om det? Hehe tänkte dra ngt som roade mig enormt. Kom hem ifrån jobb och hade för ovanlighetens skull lust! Efter barnafödande ligger det inte högt på listan. Kommer in genom dörren och tänker... nu jäklar ska jag väcka maken och så får vi köra lite tyst... öppnar sovrumsdörren riktigt taggad... vad ser jag? Jo sonen ligger hopkrupen i en gosig position i pappas famn båda snarkar högt. Jahapp! Var bara att krypa ner bredvid och sova.

Berättar det för maken senare... då vi äter middag innan jag ska iväg till jobb. Sonen sitter och leker på golvet helt lugn...upp i sitt egna... jag och maken kikar på varandra...tallrikarna flyger nästan åt sidorna och vi springer in i rummet... förspel!? Vad? Det var ju den telepatiska tanken...hahaha... avklarade på 5 min... tillbaka för att äta...sonen har precis upptäckt att vi är borta och ser lite ängslig ut.

Han är i en fin separationsfas, vissa stunder kan vi unte ens lämna rummet i en sek utan att han blir orolig

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Så roligt!!! Känner igen mig... :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte lätt det där att skapa bra tillfällen!!

      Radera