måndag 25 augusti 2014

2:a beredskapsdagen

Sista inskolningsdagen och han var där hela dagen... eller 9-14! Han blev lite ledsen  vid 10 tiden, såsom han blir hemma med. Tröttis pojken. Fick då en frukt och sedan napp och snutte. Funkade visst utan problem. Han blev lignare, åt lite lunch och somnade sen från 11:40-13:10. Därefter har han varit pigg och glad. När vi kom och hämtade lillskrutten så satt  han och lekte med dockhuset med en annan liten tjej. De satt sär tätt ihop och busade. Vad glad  jag blev!

Haha sen blev jag lite kinkig utan att visa det. Enl. Maken så visade jag inget. Han hade världens köttfärsfläckar på de nya kläderna! Så det  första jag gjorde var att  byta skrutten till myskläder och lade tröjan i blöt med vanish. Satte in en maskin tvätt och ligger nu och vilar.

Iom att han varit förkyld så jar han sovit ngt dåligt. I natt så var han duktig... sov i hela 5 timmar, vaknade upp och gick upp utan att gnälla... knatade in i vårt sovrum och klättrade upp i vår säng :) hjälpte hnm att  lägga sig  mellan oss och så somnade jag om. Vaknade upp ngn timma senare och då låg lillen och snarkade tätt intill maken :)

Urg... trött nu! Har varit  ute i skogen med maken. Hittade inte mycket svamp som vi tycker om men för sen som  gillar soppar, karl johan och riskor så finns det massvis! 2h var vi ute så inte konstigt att jag är trött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar