onsdag 6 augusti 2014

Fertilitetsvecka

Blir lite barnsligt pirrig och glad på ngt sätt när jag ser nyhetsmorgon. Manlig infertilitet står på dagens tema. Blir så glad över att infertilitet tas upp på ytan och att tabun försöker åsidoläggas. Som expert sitter en av våra senaste läkare Carolina Tristen från Sophiahemmet, som hjälpt oss en bra bit på vägen till drömmen om barn nr 2.
D
Det är fertilitetsvecka på tapetern.

Träffade farfar igår. Har inte setts på över 15 år! Var riktigt mys.

Ngt som gladde mig mer är att en person i min närhet som starkt sagt att han absolut inte vill ha barn sade ngt som fick mig nästan till tårar. Han säger till sin tjej att när han ser lille D så tända hoppet om att det finns underbara barn ändå. Det gladde mig enormt! Han sade det viskandes till sin tjej... så jag tjuvlyssnade... kan man bli stoltare som mamma? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar