måndag 29 september 2014

V. 32

Imorgon är det sista arbetspasset. Gud så skönt! Jag orkar inte mer med jobb och hemmaliv. Jag är riktigt slut. Är så gråtmild numera! Tröttheten och smärtan i höften är inte kul!

Delar med mig av min älskade sons busighet. Eg. Är det en enormt trist plastsak som står på gården. En blå flodhäst med ett hål i mitten. Men han lyser upp den och gör den fin. Det är han som driver dessa sista arbetsdagar frammåt. Han och min man. Glädjen att få ha dem i mitt liv :)

2 kommentarer:

  1. Han ser ut som ett riktigt litet charmtroll!
    Skönt att du får lite lugn och ro nu framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Han är riktigt go :)

      Hoppas det! Vill ut i skogen och plocka lite svamp samt jäsa. Har så mycket att sticka och virka. Kanske får lite tid till sådant :)

      Radera