torsdag 13 november 2014

Kramp

Har haft kramp i benet hela natten! Sömnen har varit  kass.  Hade det inte varit så att jag absolut måste upp nu på morgonen så hade jag legat och dragit mig. Men men...efter lämning ska jag och maken till banken för att träffa vår bankman. Vi behöver lägga om våra pensioner iom den högst sannoliga skatteändringen. Visst jag vill ju absolut bidra till samhället via skatt, har inget problem med det! Men att betala dubbla skatter på min framtid och mitt sparande, det faller mig inte i smaken. Räcker med en skatt!

Inom kort ska jag lägga upp bilderna på renoveringen av minis rum. Nj är det bara golv kvar. Visst väggarna är inte släta, men vi är inga målare. Det kommer att bli fint ändå. Sen blev bäckers menthol en underbar väggfärg! Harmonisk och mysig där inne. Känns så skönt att rummet snart är klart :) inte bara för att bebis kan komma närsom utan för att jag velat ha fint där inne sedan länge länge! Fast då som pysselrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar