måndag 17 november 2014

V. 39 (38+0)

Imorgon är den dag som lille D föddes i sin grav. Fast jag har en funerare...jag har daterats innan min ägglossning på denna grav trots hormonbehandling, så om vi utgår efter den så har jag eg ny vecka varje onsdag och inte måndag.

Mina föräldrar har varit bortresta i Spanien en vecka. När mamma ringde i lördags och talade om att de var hemma så började jag få sammandragningar igen 1 gång var 30:e min till var 60:e min. Har hållt på så sedan dess. Ssmt att slemproppen nu gått två gånger. Eller ja... i måndags förra veckan och nu i söndags igen då. Under veckan har alla känningar och liknande varit helt still. Indirekt stress i kroppen kanske ??

Minis rum är klart nu :D skötbordet har flyttat in. Inte lika möblerat och ordninggjort som lilke Ds var, men en bebis behöver inte det förrän den är större. Så känns onödigt. Helt klart.

Ska ta och lägga upp lite bilder sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar