lördag 8 november 2014

Video Games Live

Var på konsert igår. Det var en blandning av videosnuttar med musikspelning. Beställde biljetterna för ca 1 år sedan. Mini i magen var dock inte lika förtjust i konserten, men var inte enormt stressad men protesterade en del. Hade nämnligen fått tag i biljetter längst fram i mitten. Var enormt härligt att se makens lyckliga min. Detta var eg. Mest för hans skull, jag njuter av detta med! Men vet att han njuter mer och det gör mig lycklig.

Väl hemma möts vi av min mamma o soffan. Lille D ligger bredvid och sover. Han har visst haft det kämpigt med kraftig  hosta under kvällen. Ätit dåligt och druckigt dåligt. Sedan hostat så kraftigt att han kräkts 😕 Gjorde lite ont i hjärtat att ha lämnat hnm för att roa sig. Visst att han haft det lite jobbigt under dagen men inte så!

Jag och maken avlöste mamma, då vaknar han till och är vaken lycklig i 1h. Vi bestämde att det var bäst att han låg mellan oss i natt. Lillen har haft lite feber men sovit rel. Gott under natten. Hostar dock som en gammal kärra.

Själv vaknade jag upp med halsont, nästäppa och enorm trötthet.

Men kvällen var ändå fin. Trots att lilleman inte mår så bra. Jag och maken behövde komma bort på ngt eget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar